2012. december 7., péntek

Nézd pozitívan! :)

A szenilitás átok.
Vagy inkább áldás?!

Vettem ma egy tálca sütit. Vacak hetem volt, ma meg bóóódogság van ezerrel, és kellett a lelkemnek egy kis kényeztetés.
Kaptam én egy szeletet, meg a fiúk 1-1 szeletet és egy bónuszt, ha valamelyik esetleg nem szeretné a sajátját.
Mikor haza jöttem, megettem a sajátomat, a többi meg ment a hűtőbe.

A fiúk ma az anyukáméknál alszanak, hogy holnap hajnalban tudjak menni dolgozni, és mivel nekik nincs iskola-óvoda, így (rajtam kívül) mindenki sokáig tud aludni.

Anya elvitte őket, én bevackoltam a szobába.
Most kezdtem csak éhes lenni, a vacsi elmaradt, kimentem egy kis vadászatra a hűtőbe, és mit találok????

A tálca sütit.

Hogy lehetett erről megfeledkezni?
Van benne egy olyan, ami holnapra lehet nem lesz szalonképes, szóval őt muszáj... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése