2012. december 23., vasárnap

Hangolódás

2 napja nem kell hajnalban kelnem, és ez OLYAN JÓÓÓÓÓ!
Ki is használom, 8-ig alszom, vagyis itt körül szoktak a fiúk kiverni az ágyból. :)

Ma délelőtt befejeztük az ajándékokat, a csomagolást, és végre nagyjából REND van nálam.
A mantra (és/vagy a pálesz) segített, nem vagyok rosszabbul, csak fáradt vagyok, a végtelenségig.
De van még 1 hetem, szóval be lesz pótolva az alvás, és a régi fordulatszámon pöröghetek tovább nemsokára!

Délben Anyáéknál voltunk, ettünk egy szenzációs töltött káposztát.
Én soha nem fogok tudni ilyen káposztát csinálni, úgyhogy most szeretném az Univerzum illetékes tisztségviselőjét megkérni, hogy az Anyukámnak utaljon ki még nagyon sok-sok-sok-sok évet, mert öreg mamókaként is az főztjét szeretném enni vasárnaponként délben! :)

Délután volt egy vendégem, és itt hagyott "valamit", mert azóta is indokolatlanul jó kedvem van!
(Mielőtt pletyka lenne belőle, hölgy volt az illető, és a perverz gondolatokat is kéretik félrerakni!)

Úgy feldobódtam, vagy nem is tudom, visszakaptam egy halom energiát, hogy nekiestem még egy kis kreatívoskodásnak, összemaszatoltam újra a konyhát, úgyhogy a mai 3 takarítás ismét megvolt a konyhában. :D


Egy kis kulisszatitok: ilyen, ha Andika játszik! :)


Igen, van sebészkesztyűm, de most nem is gondoltam, hogy festeni fogok, csak úgy belesodródtam a dologba, és mikor beugrott, hogy "...hoppá! maszatos leszek!" - addigra már késő volt!


Vacsora után a sarkamra álltam, és nekiestem a fiúknak, csináltam nekik új frizut. Már a hátukat verdeste a sörényük, és jobban szeretem, ha kis csini, rövid a hajuk.

Van CSOMÓÓÓÓ új fotóm, mutogathatok?!
Ja, ez az én birodalmam, úgyhogy: MUTOGATOK!

Este már pizsiben eszünkbe jutott, hogy gyertyázzunk még egyet.
És olyan szépek voltak ezek a kis lükék, úgyhogy megmuti őket:


Aztán voltak új dobozkáim is, ők karácsonyi ajándéknak lettek kérve, ma már díszcsomagolásban pihennek valahol... :)



Van egy csomó olyan, amit úgy megmutatnék, de mi visszük meglepibe, úgyhogy ők még had maradjanak titokban.

Csak egyet, amit én kaptam a fiaimtól, a szeretet, 3D-ben. :)


Mára ennyi!

Pihenjétek ki magatokat, holnap frissen, üdén, boldogan álljatok-üljetek a karácsonyfa köré, ne szomorkodjatok, ha valaki hiányzik onnan. Inkább tegyetek ti is az ünnepi asztalra még egy terítéket, azoknak, akik nem lehetnek veletek.

Mindenkinek Boldog Karácsonyt kívánok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése