2012. december 22., szombat

Utolsó percek

Jól elbaltázott decemberem karácsony előtti utolsó 2 napján végre hozzá foghattam ahhoz, amit normál esetben szétosztok 2 hétre.

Ma sikerült végre adventi asztali díszeket csinálnom, megfestettünk, ragasztottunk
egy csomó dolgot a fiúkkal.
Épp ezért a konyhát ma már háromszor fel kellett takarítani, az egyik nadrágomat ki kellett dobni, mert egy fél üveg fényes lakk ömlött az ölembe, és esélytelen, hogy ezt ki tudjam szedni majd valamivel.

Vettem karácsony illóolajat tegnap, amit bele akartam csöpögtetni a párologtatómba, viszont a csöpögtetős feje kiesett, és egy majdnem egész üvegnyi illóolaj ömlött a párologtatómba, az asztalra, és mindenhová.
Most már kezdem unni a tömény "karácsony illatot", egyszerűen nem lehet megszabadulni tőle.

Szóval káosz a köbön, de ez az én elemem, vagy nem?!

A másik meg:
Tegnap hazafele jövet beugrottam egy helyre, egy nagyon jó baráttal találkozni egy picit.
Kértem egy forró csokit, ami meglepő módon forró volt, és az első korty az sikeresen leforrázta a torkom.
No, most jön a szokásos: seb a torkon + fáradtság + stressz + kimerültség = ilyenkor szokott a tüszős mandulagyuszi leverni a lábamról.

Érzem a sebet a mandulámon, ha nyelek, nyomott vagyok, olyan influenzás-agyonverten érzem magam most a kis testemben.

Az előbb beszéltem a Hugommal, terápiás jelleggel utasított egy kis pohár pálinka elfogyasztására, szerinte meg fog gyógyítani, és ha a mantrámat is hozzáadjuk, akkor ÍGY lesz!

"Egészséges vagyok! Egészséges maradok! Egészséges leszek!"

Viszont!
Most hívott Ágó, hogy talált egy nekem való kis fotómasinkát, úgyhogy ha nem is szenteste, de a fa alá kerülhet végre egy jó kis gép.
Andikának, Andikától! A legtutibb, mert mindig olyan jól eltalálja a csajszi, mi is a szívem vágya! :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése