2012. december 9., vasárnap

Jó néha újra gyereknek lenni


Nem szeretem a telet, ez nem az én évszakom.
Nekem fény kell, meleg, zöld fű, fák, virágok, hársfa illat, madárcsicsergés, szóval tavasz-nyár, de a sarat, az esőt, a hideget nem szeretem.

Ez alól kivétel, ha havazik.
Hóbolond vagyok.
Anno az exemet azzal őrjítettem meg, hogy hatalmas pocakkal is, éjjel 10 után mikor rákezdett az akkori évi első hóesésre, hatalmas pelyhekben, öltözni kellett és MENNI!
A hóesésben muszáj sétálni, főleg az első hóban.

Szóval a hó jó, addig amíg nem kezd olvadni.
Ilyenkor az se baj, ha olyan hideg van, hogy a talpam alatt ropog a hó, az orrcimpám meg összeragad, és szinte süt a hideg.

Tegnap elkezdett végre nálunk is havazni.
Kint voltam az első hóban is, ma meg ebédre mentünk mamiékhoz, és ott is őrültködtünk egyet.

Ebéd után próbáltam kicsit leereszteni, de mivel a fiúk kimentek hógolyózni, és 2 percenként szaladt be valamelyik egy vélt, vagy valós sérelemmel, muszáj voltam felöltözni, és kimenni.
No, azalatt a 1,5 óra alatt, míg megérkeztünk, megebédeltünk, sziesztáztunk egy kicsit, jókora hó leesett.
Neki fogtam letolni a járdáról, aminek Csongor örült a legjobban, mert egy kupacba hordta, és várfalat épített belőle.
Zalán szintén fogott egy lapátot, és dolgozott velem.

Aztán előkerestük a szánkót, és felébresztettük a Papát, hogy irány a Berettyó gát!

Fura volt, amikor én gyerek voltam, akkor mihelyst elkezdett havazni, tele volt a gátoldal sikongató gyerekekkel.
Most viszont csak mi négyen voltunk kint.
Nem kellett a jó helyekért harcolni, miénk volt az egész gát! :D

Iszonyú jót szánkóztunk a fiúkkal!
Fura, tavaly még féltek, és szinte csak úgy voltak hajlandóak csúszni, ha Papa, vagy én mögéjük ültünk, most meg első perctől egyedül csúszott mindkét kicsi pasim.

Nagyon jól éreztük és kerekre nevettük magunkat, most egy olyan 2 órára ismét gyerek lehettem én is, amikor semmi nem számít, csak élvezzük az élet  adta apró örömöket.

Tanulság: nem elég 1 váltóruha, és minimum 2 kesztyű kell, vagy ha 1 van, az legyen orkán.
És holnap vennem kell Csongornak egy hótaposót, de kit érdekel?!
Lehet végre ismét szánkózni! :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése