2012. december 29., szombat

Ééééés IGEEEN!

Van néhány alapszabály, amiket szem előtt kell, hogy tartsak.
Nem nagy dolgok, de akinek a lumbális részen 3-4, vagy akár 5 csigolyát is simán cserélni kellene, de már lejárt róla a gyári garancia, no, ezek azért fontos dolgok lehetnek.

Mivel már hónapok óta nem voltam becsípődve, és igazából nem is fájt annyira, hogy érdekes legyen, kezdek ilyenkor figyelmetlen lenni.
Mint ma is.

NEM EMELÜNK OLDALRA!

Tudom.

Nincs túl nagy gond, mert ha rendesen becsípett volna, fent maradok a dojoba, és ha segítenek lefeküdni a tatamira és ha kapok egy plédet, ráértem volna ott haldokolni egy pár napot.
De fel tudtam egyenesedni, és tudok járni, szóval simán hazajöttem.

Nem őszinte a mosolyom, és főztem rá krumplit, no meg mantrázom, hogy holnapra "...kutya bajom sem lesz!", de gyanítom, a sorverseny alól most ránézésre felmentést kapok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése