2013. június 15., szombat

7 év - pár pillanat csupán

Kereken hét éve reggel úgy ébredtem, hogy ma gyrost akarok enni.
Reggel bedagasztottam a pitatésztát, és felraktam a husit, csináltam egy tzatziki salit, aztán vártam, hogy a pita megsüljön.
Közben meg egyre furábbakat éreztem pocak tájékon...

Hívtam az exemet, hogy asszem haza kellene jönnie, aztán a Csabáig tartó utat már elég nagy parában  tettük meg:
Én attól féltem, hogy nekiszáguldozunk egy fának, az ex meg attól, hogy mégis jelen lesz a 2. csemetéje születésekor...

Kereken 7 éve, nem sokkal ebéd után (én nem ettem a finom kis gyrosomból...) 12:50-kor megszületett a kis húsgombócom.
3800 g volt, és 52 cm.

...egy csodaszép, nyugodt, pálcikaujjú, finom puha illatos baba volt, most meg lassan iskolába megy. Pedig még csak "MOST" volt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése