2013. június 19., szerda

Önként vállalom a zárt osztályi kezelést!

Hónapok (évek?!) óta van egy visszatérő mondat a kis fejecskémbe::

Mindenki hülye, csak én vagyok normális?!

De ha állandóan ez az érzésem, akkor lehet nem is a többiek hülyék, hanem mégiscsak én?!

Elvileg a józan parasztimat használom, meg hát tanultam és olvastam, láttam és hallottam sok-sok-sok dolgot, kaptam egyfajta nevelést, értékrendet, amik alapján úgy gondolom, ÉN totálisan okés vagyok, és bár van kismillió hibám, amikkel tisztában is vagyok, de mégiscsak okés csaj vagyok.

Na, erre jönnek azok a bizonyos csordásandis sztorik, meg a többi f@szság, és komolyan, ma már eljutottam arra a pontra, hogy nekem kell valami komoly szakember, sokkterápia, homloklebeny biopszia, VALAMI, mert komoly gáz van velem, vagyis a gondolkodásmódommal.

3 hete a laborban fel lett adva egy leletem.
Korrektül eljárva, TAJ kártyáról adatok beírva, LÁTTAM a monitort, LÁTTAM, hogy a nevemet beírva az én TAJ számom és az én születési dátumom jelenik, meg szóval az  ÉN nevemre lett felcimkézve az üvegcse.

Eredmény 1 hét múlva.
Ok.

Eltelik 1 hét.
Megyek, lelet sehol.

Eltelik újabb 1 hét: lelet nincs.

Harmadik hétben vagyunk, lelet nincs.

Sebaj, asszisztensnő cuki, felhívja mostmár a gyulai labort, hogy WTF Andika lelete?!

Mondja a nevem.
- ööö, ilyen néven nincs....

Mondja az asszisztens a TAJ számom:
- hááááát, a TAJ szám egyezik, de nem egyezik a név.

Mondja a születési dátumom:
- Ez is egyezik, de a név nem. Mi a férjes neve?
- NINCS férjes nevem. De milyen nevet ad a gép?
- ....adatvédelmi okokból sajnos nem áll módomban, de ha egy férjes nevet esetleg...

- oké vazze, ezer éve ez meg ez  VOLT a férjes nevem, de basszus, már 3 éve új minden íratom, igen, egy csomó időmbe, energiámba és nem utolsó sorban pénzembe került, de ha mindenáron a rég lezárt múltam a téma, hát ez VOLT a férjes nevem:***

- óóóó, igen, így okés, köszönöm,  Ezért nem lett kipostázva, mert a nevek nem egyeztek, de így rendben: a lelet negatív! Viszont hallásra....

- ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁá

Ismét kérdem:
Mi a kis tökömért KELL egy halom utánjárással, időráfordítással, rohangálással, illeték befizetésével új iratokat  csináltatni?!
Tök rendbe lett volna, hogy ha hibajavítóval lefirkálom a férjezett nevemet minden iratomon, és marad  a születési nevem!

MINDEN hivatal cseszik az ÉN IGAZI nevemre levelet küldeni, hiába megy el az ÉN IGAZI nevemmel egy minta, felülbírálják, elsüllyesztik, mert ez az idióta nyomorult, használhatatlan bürokrata rendszer egy hatalmas nagy KÁOSZ?!

Basszus, holnap ha kapok egy idézést, prosztatadaganat eltávolításra, ugye nem kell majd nagyon izgulnom, mert lehet csak egy harmadik nevet is hozzám rendelt a magasságos adminisztrációs mátrix féreg?!

Komolyan, elegem van ezekből a baromságokból!
Annyira nagyon, NAGYON unom a bürokráciát, meg ezt az egész katyvaszos sz@rt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése