2013. június 5., szerda

Legyen! :o)

Még valamikor a télen botlottam bele a kedvenc barátnőm  és még kedvencebb gyógytornászom  egyik képébe, ami belemaródott az agyamba.
Amolyan szerelem volt első látásra...

Aztán élőben is belefutottam, újra és újra, mikor elmentem hozzá, aztán egy nap hirtelen belém nyilallt, hogy KELL nekem, és addig nem kerül helyre a lelki békém, míg nem lesz egy ilyen gésám!

Egy eredeti Kiss Olga Gésa :)

Mikor kiszakadt belőlem a kérés, mondta Olga, hogy ugyanilyenem nem lesz, egy képet csak egyszer, de csinál nekem egy amolyan igazi csordásandisat.

Kész van egy ideje, csak dugdosta, mert kapcsokat kellett szereznie a képhez, de ma véééégre megkaptam! :D

Olyan szépséges, nem lehet úgy rá nézni, hogy ne vigyorodjak el ezerrel!

Ha vágytok Ti is egy hasonló szépségre, akkor keressétek bátran, de kukkantsatok be a többi munkájára is, mert nagyon érdekes szemszögből festi le a világot nekünk! :)

Holnap lesz "rendes kép is", addig egy instagram csoda:

A legtutibb helyen... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése