2013. június 22., szombat

Szössz...

Tudom, míg esett és 15 fok volt, az IGAZI nyarat reklamálta mindenki.
De ez az eszetlen, 6. napja 45 fok, ez nem IGAZI nyár!

Kezdek kiborulni, közérzetileg az erőteljesen hisztis állapotba kerülni, plusz a testem is egyre vacakabbul működik.

Ma viszont tuti jön "valami", kitartás mindenkinek, mert reggel úgy ébredtem, nem tudom becsukni az öklöm  és elaludtam a nyakam, de ez nem frontfüggő...

Most 8-tól évzáró ünnepség, aztán egy laza 4 óra munka még, mert most 6-tól ugye műszakom van...

És éljen Szent Iván Éje!
Agyonzabáltak a szúnyogok, de láttam tűzön átsétálókat, meg tűzugrókat, tűztáncosokat meg mindenféle fura népet.
És tüzeskedtem.
A tűz a barátom, csípjük egymást, én legalábbis nagyon csípem őt!
Plusz fél éjszaka majdnem-teliholdat bámulhattam, legálisan szóval egy istenkirályság dolgom volt.

Ja és puszit is kaptam (nem járunk, vagy ilyesmi, plusz csaj volt, és ezt most lécci NE ÉRTSD FÉLRE!) de meglepett.

(Edit azt nem árulom el, hogy "nem engedtél be" a kiállításra, éjjel fél 11 magasságában... :P )

...hogy van a kedvenc idióta mesecsatornás szöveg?!

AZ ÉLET CSODASZÉÉÉÉÉP!

Ennyi! :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése