2013. június 3., hétfő

Nem én vagyok őrült! A többiek túl unalmasak...

Már jó ideje sikíthatnékom van, amikor belépek a lakásomba, mert:
1.) - Kúúúúvakölkök! Hogy lehet így kicseszni a fallal?!
2.) ...az ajtók... :S

Régóta esedékes már egy mázolás, csakhogy van egy picike probléma:
Én és a festőemberek galaktikus messzeségben vagyunk egymástól, és fénysebességgel távolodunk...

Sokat gondoltam már rá, hogy előző életemben tuti festő és tömeggyilkos voltam, mert míg a legtöbb dolog az "...a mester felelőssége!", és teszek rá, csak legyen aránylag kis kupival, és GYORSAN kész,  addig a festőkkel soha nem egyezem.

Mikor megvettem anno a lakást akkor az első adag festőt egyből kikészítettem.

A szoba falának festésekor délután 5-től este 11-ig ültünk a szobában diszpis vödrökön, és csóró festő kevert, színezett, csíkokat húzgált a falra, én meg csak a fejem ráztam: NEM! Nem, nem, nem...
Már majdnem könyörgőre fogta, hogy az exem maradjon csak ott, egyedül, én nyugodtan menjek haza, lefeküdni.

Második körrel már a munka felmérésekor úgy jött fel, hogy "...vállalom, de az asszony ne legyen itthon, mikor dolgozom!"
Otthon voltam.
Nem volt tele a lelke virágokkal...

Aztán az évek során több garnitúra festőt elhasználva eljutottam arra pontra, hogy:

a.) készfesték
b.) az előző életemből maradt festőösztön.

Végeredmény?!
Majd én megoldom.

És hogy lássátok, érezzétek, mennyire összeszedett vagyok, és jól vagyok, testben, fejben egyaránt, elárulom mit csináltam ma d.u.

Szerintem az tökéletesen korrekt, ha egy nő délután a munkából hazafele összeszedi a srácait, majd a szobába lépve az összecseszkurált falon (1 bögre kakaó, 1 pohár Coca-Cola, 1 pohár Fanta narancs, DE NEM AKAROK BESZÉLNI RÓLA!) felhúzza magát, majd ledobja a farmert, felveszi kedvenc melegítőjét, megy a kamrába, előveszi a maradék Platinumokat, kiválasztja a 3 teddy közül a helyzet komolyságát megillető méretet, választ hozzá festőszárat is, mert az is van otthon készleten 3, SŐT lehúzó rácsa is van, zsír új.

(Bár most, így utólag bele gondolva, nem is tudom biztosan, hogy minden háztartás szériafelszereltsége magába foglalja a teddyk-festékek-festőszárak polcon heverését?!)

Aztán leterítettem egy adag festőfóliát, meg egy tekercs karácsonyi mintás csomagolópapírt (NEM AKAROK RÓLA BESZÉLNI!) és hajrá!

Nem én vagyok a fura, ez a srácaim reakcióiból teljesen lemérhető.

- Anya! Mit csinálsz most? (húzgálom be az ágyat a szoba közepére, kezembe a teddyvel)
- Festek.
- Ja, okés. Nem zavarok? Nézhetem itt a mesét?
- Nem zavarsz.

Andika falat korrigál, Zaza ágy tetején láblógat és mesét néz.

Egy idilli, harmónikus, nyugodt, kiegyensúlyozott család a mienk! ;)

Már nem foltos, csak a fénytörés meg a nedvesség láttatja ezt! :D

A karácsonyi csomagolópapír felhasználási módozatai

A kedvenc melegítőm... :S


Most amúgy elég fura érzés a szobámban, mert az ágyat még nem toltam vissza a helyére, had száradjon, így viszont nem esnek kézre a kis megszokott dolgaim.
Plusz az ágyláb-papucsot (nem tudom mi a hivatalos anyakönyvezett neve, de szemléltetve az utolsó képen) szétreccsentettem... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése