2013. június 17., hétfő

Nyári szünet első napján nekem kötelező ügyeleten kikötni a srácaimmal!!!

Igen, a napot ott zártam, de az eleje sem volt kutya!

Eleve a hajnali kelés....
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
De majd megszokom. :)

Aztán 7-től Dextereset játszottam, nagy örömömre!
Nem, nem fekete festék, és neeeeeeeeeeem, nem ezüst!
Még csak nem is arany...
FEHÉR!

Elvileg le volt tesztelve, gyakorlatilag meg valami átokverte ellenség elátkozta, és elkezdett idióta módon működni.
Ezt ki fejti meg?!:
Normál időben adott hígító hozzáadásával a festék úgy viselkedett, mint egy normális festék.
Ma a +15 fok hatására a hígító ugye sokkal gyorsabban párolgott, ami tök korrekt, viszont BASSSZUS!

KI LÁTOTT MÁR OLYAN FESTÉKET, AMI A HÍGÍTÓ ELPÁROLGÁSA UTÁN MÉG FOLYÉKONYABBÁ VÁLIK????

Esküszöm, ha örökké élek sem fogom tudni megfejteni, miért így működik, vagy mi ez az egész, de konkrétan 3* szedtem szzarrá azt a nyomorult nyomtatót, 3* kevertem új festéket, 120* mostam át a gépet, és NEM MŰKÖDIK!!!

Ja persze megint jót szórakoztak a kollégák, Andika vegyvédelmi maszkban, gumikesztyűben, le-föl, mint a mérgezett egér, kismilliószor, de kit érdekel?!

Ja, a maszkom egyre inkább nem jó, (fogytam, bocsi) és nem takarja el az arcom, mindíg fals levegőt szívok...

De a nap fénypontja: 2 óra, és mehetek kivételesen haza.


Elugrottam a 70 fokban a srácokért, hazajöttünk, móka-kacagás, játék, olvasás, aztán este indulás Anyáékhoz.

Most 1 órával hamarabb indultam, gondoltam, ha már van pesztrám, akkor beütök a pénteki jóga mellé egy hétfőit is...

Eljutottunk egészen az AlmaMater étteremig, (50 m?!), mikor Csongor egyenesen belehajt a falba.
Kormány kifordul, gyerek elesik, és torka szakadtából üvölt, hogy A BOKÁÁÁÁÁÁÁÁÁM!

Bokája hatalmas, lila, vérzik, lábra nem tud állni, éljen-hurrá-szuper-megyünk az ügyeletre!

Pont jött haza a szomszéd csajszi, megállt, hogy segíthet-e.
Én gyors visszavittem a Csongor bicaját, hoztam le papucsot, vizet, zsepit, és indulás.

De nem, nem lett Gyula-baleseti sebészet belőle, mert végül csak lábra tudott állni, a doktornő megnyomogatta, tekergette, húzogatta neki, és mondta, hogy "csak" zúzódás.
ha baj van, holnap gyermekorvos és röntgen.

De az élet csodaszééééép!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése