2013. június 1., szombat

Méreg. Így is, úgy is.

Az elmúlt 2 hetem izgalmasan telt munkaügyileg, volt egy kisebbfajta gutaütés, lábon kihordott infarktus, lemérgeződés, megmaródás, csupa tutiságos finom kis móka.

Mindezt cserébe azért, mert ügyes, kreatív, figyelmes vagyok, és bármit rám lehet bízni, és mindent megoldok, amit csak kérnek.
(Asszem. Ha meg nem, akkor bünti, valamiért...)

No, 3 box mérkőzés után van egy vegyvédelmi kesztyűm, egy frankó szilikon vegyvédelmi félmaszkom, fél marék ősz hajszálam (ezt a kedvenc fodrászom megoldotta közben), és egy ígéretem, hogy MAJD ki lesz ez találva úgy, hogy mindenkinek jó legyen.
(Értsd: mindenkinek, csak nekem nem)

Ma a boltban tök véletlenül összefutottam a munkavédelmisünkkel (miután hugival telefonon ment az egyeztetés, és épp őt emlegettük, hogy beszélnem kellene vele - erre belép az ajtón!) és kifaggattam, mi a véleménye a dologról.

Hát kérem, sírva vigad a magyar, én meg ugye az vagyok...
De imádni való a csaj, és fontos neki az én lelki békém, meg a testi épségem, szóval nem biztos, hogy bele halok a munkába.
(De van rá elég nagy esélyem, jelen pillanatban).

Szóval ha valaki el akar tőlem búcsúzni, most tegye meg, minden nappal rövidebb a centi, amit az Univerzum vonatkozó felelős tisztségviselője vagdos, míg el nem érkezünk az 1-es számhoz.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése