2013. június 2., vasárnap

Ropogtatós ember

Már sikerült három teljes ropogtatós kezelést magaménak tudni, és jóóóó, határozottan jó nekem ez, de...

Tegnap a gyereknapon meghívott vendég volt a ropogtatósom is, és úgy alakult, hogy beráncigáltak hozzá egy bemutatós ropogtatásra, mert épp üres volt és lendítsünk egyet a dolgon!

Nincs is ezzel semmi baj, bírom én a tömeget, meg hogy néznek, és nem is teljes kezelést csinált csak egy 6-8 perces bemutatót.
Viszont mikor AZT a térdemet rántotta ki-be, akkor határozottan jeleztem neki, hogy ezt nem kellett volna...

Érzem ismét, hogy gázos AZ a térdem.

Mondta, hogy sebaj, mindjárt megoldjuk! - és már bele is mászott a térdizületembe.

Háááát.... nem volt őszinte a mosolyom.


Végül késznek nyilvánított, és tényleg lábra is tudtam állni, nem volt gáz, ma viszont ha térdelni akartam, mindig volt egy kis sziszegés.
Sőt, megérinteni sem a legtutibb dolog most.

De holnapra biztos jó lesz!
Legyen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése