2013. június 18., kedd

Döbbentsd meg a világot! - MOSOLYOGJ! :o)

Volt ma egy fura beszélgetésem.

Én alapból mosolygós vagyok.
Ha nincs okom orrolni valakire, miért ne mosolyoghatnék rá?!
És kedves vagyok -  mondhatjátok, hogy beképzelt némber, de kukk magatokba, ha ismertek: én tényleg kedves vagyok! ;)

Volt valaki, akivel napi szinten találkoztunk, null kontakt, mert nem volt dolgunk egymással, de alapból szimpatikus volt, így ha találkoztunk, a köszönés mellé járt egy mosoly is.
Csak úgy.
Mert ez ÍGY természetes, NEKEM!

Egy ideje beszélünk néha, és ma mondott egy furát:

"...meglepett, hogy kedves vagy hozzám..."

Azt mondta, sokáig ezzel nem tudott mit kezdeni.
Zavarban volt, mert az emberek nem ilyenek.

Én igen.

De basszus, nem EZ lenne a természetes?!
Miért kerülök a "furcsaság" kategóriába, ha én így működöm?!

De tudjátok mit?!

Legyek ÉN a fura, ha ez fura.

De közben nézzétek csak meg ezt a videót!

Mosolyogj! :o)

Smile to the world - The movie from e-keep on Vimeo.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése