2013. június 20., csütörtök

Az úgy volt, hogy...

...mikor 2 után össze szedtem a srácokat, és megláttam Zalán csöpögő sebét, fogtam őket, és elmentünk KK. barátnémhoz, hogy könyörgőre fogom, és szerzek tőle egy Bioptron lámpát.

(Nem kellett könyörögni, sem zsarolni, se semmi, szívszerelemből megkaptuk!
EZER HÁLA ÉS  KÖSZÖNET!!!)

Aztán átruccantunk a szomszéd üzletbe, a kedvenc fodrászomhoz, aki miután meglátott, asztalra csapta a fésűt-ollót, ami épp a kezébe volt, lábon kihordott egy infarktust/agyvérzést, és közölte velem, hogy én egy örök talány maradok, egy UFO, egy pigment-bermuda háromszög, mert "...ILYEN NINCS, HOGY ÍGY NÉZZ KI 3 HÉT UTÁN!"

Aztán heves tiltakozásom ellenére telefont ragadott, forgalmazóval konzultált, majd bele nyomott egy székbe, hogy MOSTDEMÁNDEAZONNAL!!! csakazértis!

Szeretem őt is, a lányát is, a lámpa meg egyenesen istenkirályság, mert első használat után 1 órával a levelő-csöpögő seb elkezdett szépen összehúzódni, és megállt a levelés-csöpögés...

...Andika meg vörös, és olvasna is, meg filmet is nézne, ha ENGEDNÉK NEKI  terroristái!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése