2013. június 19., szerda

Napi gyors

1.) Az egyik legszuperebb találmány a klíma.

2.)  Szeretem a munkavédelmisünket!

3.) Szeretem a környezetvédelmi & munkavédelmi szabályokat!

4.) Nem szeretem a hűtőmet.

5.) ...vagyis nem szeretem, mikor reggel nem figyelek oda, mert rohanok és kapkodok, és résnyire nyitva marad a hűtő ajtaja, és 8 óra elteltével a 35 fokos (bocs, lehet csak 30, de asszem ez most totálisan mindegy is...) lakásban a hűtő koppra  lefagyva  (a villanyszámlámat nem akarom látni!!!) a hűtőbe meg záptojás szag kering.
(...tojások kidobva, meg pár gyanúsnak ítélt kaja is, köszi Anika, ezt ismét jól megcsináltad!)

Ok, ennyi, nem vagyok ma túl szeretős kedvemben amúgy, csak ezt fontosnak éreztem közölni, nehogymá' enélkül menjen le a nap!

Ó,és a legfontosabb:

Boldog Zorka napot drágaságos egyetlen csaj a családunkban! ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése