2013. június 23., vasárnap

"Lemaradt" egy fontos dolog

...határozottan meglepődtem Csongor bizonyítványán, én rosszabbra számítottam az olvasáshoz-íráshoz való hozzáállása miatt...

Igen, a matekja dicséretes ismét, és úgy hívta ki Andika néni, hogy az osztály legjobb matekosa, bár ezt már 3. éve nem értem, hogy történhetett ez a "chiphiba" az agyában!

No és a magatartás.... Ehhh, ezen most igazán nem akadhatok fenn! Az én kis terroristám, és kész!



Plusz az osztályfőnökünk szerzett nekünk egy korrepetitor  logopédust, aki a nyarából képes ránk áldozni egy kis időt, és újra vesszük ezt a fránya olvasás dolgot.
(Köszi Andika néni, Tünde néni!)
Pénteken volt egy "meghallgatásunk" és azt mondta Tünde néni, hogy sokat javult, 1 hét alatt is.
Kár, hogy az én fülem ezt nem hallja, de Ő a szakember, neki kell tudnia!
Majd nyár végére remélem én is határozottan érzem majd a javulást.

Nincs valakinek egy kis elfekvő készlete képregényekből, 9-10 éveseknek való?!
A piszkos anyagiakat majd priviben... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése