2013. június 2., vasárnap

A matematikus agya...

Tegnap beszéltem az osztályfőnökünkkel, és azt mondta, van egy fejlesztőpedagógus, akivel beszélt Csongorról, és vállalta Csongor segítését az olvasásban.
Ad majd egy telefonszámot, és beszéljük meg, mikor, hol, hogy...

Az előbb fekvéskor bebújtam Csongor mellé, és beszéltünk a dologról.

Háááát, nincs elragadtatva az ötlettől, és akkor nagyon enyhén fogalmaztam.
Kérdezte, ki az a tanító néni?! Biztos szigorú!

Elmagyaráztam neki, ki lesz az.

Erre Ő:
- Az a tanító néni szigorú!
- Honnan tudod?
- LÁTSZIK RAJTA!

Próbáltam megmagyarázni neki, hogy attól, mert valaki szigorú, attól lehet kedves, de ezt rövid úton lezárta:
- UTÁLOK olvasni, és azt is utálom, aki az olvasást kitalálta! Miért nem csak matekból áll az iskola? Én csak matekozni akarok, és nem akarok olvasni!

Asszem nem lesz túl könnyű menet ez (sem)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése