2013. április 7., vasárnap

Álmatlanság

Hajnali fél 4, és én még nem aludtam.
Terveztem, de nem sikerült.
Egyszerűen totál éber vagyok, friss, élénk, és mostmár eléggé ideges is, mert hát ugye holnap reggel (akarom mondani 2-3 óra múlva) a srácok ébrednek, nekem meg jó anyukaként a toppon kell lenni.

Hahóóóó!
Valaki egy bunkósbotot?!
Vagy valami fárasztást (merj nagyot álmodni!), szedálást, akármit?!
Plíííííííííííííííz!

Ezt meg most találtam, nagyon cuki a kiskacsa rajta amit asszem van valaki, aki szintén nagyon fog értékelni aranyigazságot rejt, és egyfajta célkitűzés is lehet, hogy megtaláljunk minden nap AZT a valamit, ami... :D



A másik, amit meg KELL mutatnom (vigyázat halálfej/koponya csontváááááz!!!) az is nagyon cuki!



Nem a csaj cuki, hanem amiben van.
Kapííííse?

Aludnom kellene.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése