2013. április 23., kedd

Barátok

Szeretnek, ez van, nincs mit tenni ellene.
Ennyi! :P

Történt, hogy éjjel webshopoltam, mert rám tört az érzés, hogy hétvégén bár megnyertem egy szombati műszakot, de gyerektelen leszek, azaz ALKOTÓS HÉTVÉGE!

Mivel alapanyagom a 3köbméter szalvétán kívül nincs már itthon, úgyhogy kiagyaltam, ha megrendelem az éjjel, ma kedden összeállítják, szerdán postázzák és max. péntekre itt is lesz!

Közben Derekkel beszélgettem írtam, és elnyaffantottam magam, hogy a francba, nincs itt az a festék, amit szeretnék, mert az pont a másik kreatívos üzletláncban van, de ott meg a doboz a drága, úgyhogy festék nélkül maradok...

Ma délelőtt javában dolgozom, telefon csörög és hív Ágó barátném, hogy mondjam csak, milyen festék kell, mert mindjárt indul a kreatívos boltba...
"Valaki" árulkodott neki... :D

Mondja valaki rájuk, hogy nem IMÁDNIVALÓAK, és annak most ragasztom be pill.ragasztóval a száját!

Aztán meg Panni barátosném hív, hogy bóóóóótolt nekem valami cukit.

Íme:

Trikó 1.


Trikó 2.

Peace! :D

Szeretnek, na, ez van.
De én is, TITEKET! ;)

(Könyörgöm, azért egy barátom se állítson be hozzám egy igazi koponyával, mert lehet sírva fakadok, és sikítva ugrom ki a 4.emeletről!)

U.I. : Ja, és postán küldeni sem ér igazi koponyát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése