2013. április 14., vasárnap

Nem szalonképes szalon

Ilyen kreatívoskodós, és/vagy ágyban filmmaratont tartós hétvégéken  mindig azon imádkozom, be ne essen valami váratlan vendég.
Se Anyáék, se barátok, se  leendő életem nagy szerelme (hahahahahahaha) se senki, mert izé....

Tegnap elkezdtem 2 teafilteres dobozt csinálni, a hozzávalók persze szépen szétrakva a konyhaasztalon, mert csak én vagyok itthon, és magamnak bármikor fel tudok szabadítani egy sarkot az evéshez, vagy akár a konyhapultnál is megejthetem az evészetet.
És ugye a munkához legyen kéznél MINDEN, amire esetleg szükségem lehet.

Az előbb kimentem az utolsó adag festékeket felrakni a dobozokra és bevillant, hogy EZT meg kellene örökíteni.
Aztán gyors lebeszéltem magam róla, mert EKKORA "kuplörojjjjt" a finom érzékeny kis lelketek nem tudna elviselni.

De azért már tudom, miért néz ki úgy a gyerekek szobája, ahogy kinéz sokszor.
És mennyit vitázok velük, hogy TEGYETEK RENDET VÉGRE!
- Amivel játszunk, az kint maradhat?
- Igen.
...és verem a falba a fejem, mert lényegében minden a földön marad, mert "...ez mind KELL anya!"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése