2013. április 24., szerda

Ki(be)borulandusz

A jó után mindig rossz jön, ugye?!

Hát ma "Elő a pálinkát, és a zsebkendőt!"-napot tartok.

Ez itt a sóhivatal, kérem szépen, ma lehet panaszkodni, csak tessék, csak tessék!
Aztán a panaszos beadványokat jóóóó mélyen egy fiók aljára dugjuk, had rágja a moly, meg az idő.

1.) Munka. Őrültekháza. Káosz. Kapkodás. Fejetlenség. Időhiány. Stb...Megvettem már az e heti lottót???

2.) Hazarohanok munkából, homoktalanítom a lakást, hogy ne abban kelljen majd fetrengenem, ha tornázok, majd rohanok a suliba, oviba.
Csongor mivel fogad?
3 napja nem hozta haza a bőrkabátját, ami tegnap még megvolt, csak "nem fért a kezében el" és ma meg lába nőtt, és elsétált! Volt kabát, nincs kabát!

3.) ...

4.) Megjött a kreatívos rendelésem, szétszedem, számla nincs.
Sebaj.
Ellenőrzöm a visszaigazoló email-ből, hát naná, hogy nem stimmel.
Darabszámilag SEM, méretek sem, de ami jobban bosszant, hogy a fadobozokban van selejt, aminek rossz a csatja.
Az utolsó rendelésemben az 5 dobozból kettőnek volt sz@r a csatja, de akkor még lenyeltem.
Ma amilyen jó a kedvem, csípőből ment vissza a reklamálós email, bár asszem kenhetem a hajamra.

5.) Homokban úszik a lakás.
Fél 4-kor porszívóztam.

6.) Elmentem vásárolni, valami gyanús volt a végén, itthon rá is jöttem, hogy mi.
De mivel egy balfék vagyok, csak itthon ellenőrzök számlát, és így ha vissza is mennék, max. jót röhögnének.

7.) Mindkét gyerekem sárban fürdött meg, csak úgy brahiból.

8.) ...és még annyi, de ANNYI  vacakság, ami lehet máskor is megtörténik, és lehet máskor csak megvonom a vállam, és lehet máskor teszek rá magasról, és lehet máskor...
De ma MA van.
És ma valami nagyon nem stimmel.

Pedig mint ahogy ezt az előbb a képembe nyomták: Telihold van!
Igaz, ma háromszor álltunk meg hazafele, holdat bámulni, de valahogy nem tudatosult bennem, csak az, hogy CSODASZÉP, és bámulnom kell.

De én a Hold lánya vagyok, hát ne szőrözzön velem!
Szeressen, óvjon, segítsen!
De ma nem, csak felkavart, megzavart, keresztbe tett, szívatott, kikészített, megbőgetett, ...

MOST azonnal legyen holnap, mert ahogy az előbb már máshol említettem:

"Örökké nem eshet!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése