2013. április 24., szerda

Kezdődik!

Valami.

Történt, hogy olyan november környékén elkezdett zúgni a fülem.
Akkor épp több minden történt velem, újak, és fontosak, és ráeszmélés, szemkinyitás, akármi...

Mondtam a kedvenc masszőrömnek, aki azt felelte, lehet mostanra lett a nyakam olyan állapotba hozva, hogy "túl sok" értsd : ÉPP ELÉG vért kap újra az agyam mert a meszeket széttrancsírozta szakmaiatlan műfordítás by Andrea.

Aztán pár hétre rá beszélgettem, a kedvenc gyógytornászommal, aki azt mondta, lehet ez is, de amilyen fordulatokat vett az életem, lehet ez valami egészen más.
Javasolta, hogy szóljak már rá az Univerzumra, hogy tekerje lejjebb a frekit, mert veszem végre az adást, csak picit túlállította a jelerősséget az érzékenységemhez képest.

Miután elbeszélgettünk, ÉN és az Univerzum, a zúgás befejeződött.

Pár napja megint zúg a fülem.
Valami készülődik.
Jön az adás, megint ömlik valami rám, csak épp nem értem még, hogy mi és miért?

Mert az elmúlt napokban kaptam hideget-meleget, és úgy alapjaiban fordult meg a világom már megint.

Szóval: kérnék egy értelmező kéziszótárt, vagy egy jövőbe látó kukkert, hogy tudjam végre, mi ez.
Milyen lesz? Hova vezet? Mit hoz?
Tudom, a türelem nem erényem és dolgoznom kellene rajta, gyakorolnom.
De basszus: MOST akarom tudni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése