2013. április 13., szombat

Önuralom

Meg kell, hogy dicsérjem magam, mert én egy nagyon rendes és szófogadó kislány vagyok.

Ma kellő mennyiségű rozmaring forte krém használatával, tökig befáslizva és majd 1 napot átfekdécselve pihentetésképp, egész korrektül érzem magam lábilag.

A nap kisütött, mit sütött? : RAGYOGOTT, én meg a kávémat iszogatva a konyhában a balesetes falat nézegetve kiagyaltam valamit: fessünk!

Festékem van, a nap süt, kedvem virágos, lábam majdnem teljesen hajlik, mi kell még?!

Aztán jól fenékbe billentettem Andikát, hogy ENNYIRE azért ne legyen vagány, és gyors lebeszéltem a konyha átgurításáról.

Jó-jó, azért kötöttünk egy kis kompromisszumot: van 2 fa teás dobozom, felragasztottam a szalvétákat rá, és 2-2 oldalt gyors meg is festettem.

Most mindenki boldog! (...azaz én, majdnem teljesen...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése