2013. április 25., csütörtök

Telihold

Ma kicsit kirúgtunk a hámból.
Haza jött Angliából Valika és Peti, és karate edzés után lementünk Anyáékhoz, egy randira velük.
Úgy elbeszélgettük az időt, hogy fél 9-kor értünk haza.

HÁLA az Univerzumnak érte!

Ugyanis ma kristálytiszta égbolt és telihold volt!

Számtalanszor megálltam a srácokkal, ahogy hazafele bicajoztunk, és ezredjére fogadtam meg, hogy a fényképezőgépet nem veszem ki a táskámból.

Van sokféle csoda, a mai égbolt és Hold az egy volt a sok közül.

Egyszerűen imádom, nem tudok betelni vele.

A telefonommal próbálkoztam egy darabig, néha amikor megálltunk, elővettem, és váltogattam a beállításokat.

Lőttem pár érdekeset, de sajnos a valóságot vissza adni nem tudom.

(...úgyhogy ha valaki még ébren van, gyors szaladjon ki, és lesse meg!)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése