2013. április 19., péntek

Kamikaze gólya


Ma  halálközeli élményben és egyúttal szenzációs érzésben IS részem volt, egyazon pillanatban.

Egy gólyafészek előtt elbicajozva egy kamikaze gólya szabályosan rám ugrott a fészkéből, és pont a fejem felett csapott át a zuhanórepülése szárnyalásba, miközben engem nézett, szuggerált.
Olyan közel volt hozzám a teste, hogy ha kinyújtottam volna a kezem, lehet el is érem.

Ha a gólya megjelenése a lányos háznál kisbabát jelez, mit jelent az, ha az embernek majdnem a fejére ugrik?
Lehet a hülyeségeket sutyorgók tudnak valamit, amit én nem?!
Lehet, hogy ki kellene nyitni végre a szemem és LÁTNI?!  Metafizikai csápokat kiereszteni, és érzékelni?!

Mondták már nem egyszer, hogy az Univerzum jelez, csak meg kell tanulni látni, és értelmezni az apró, szinte észrevétlen, jelentéktelen dolgokat, mert egy levél lehullása is lehet egy JEL.

Olyan jótékony a csend körülöttem ami körülvesz lassan 1,5 éve, az az „üres” buborék, ami már régóta nem hiány, vagy egyedüllét, hanem egyre inkább kényelmes, biztonságos, finom légüres tér.
Lehet hagyni kellene kipukkasztani?
Most olyan jó érzés a bennem lenni. Béke van és nyugi.

A kamikáze gólya ma azért verte ki majdnem a szemem, hogy NYISSAM VÉGRE KI, vagy csak találkoztam egy szörnyen béna egyeddel?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése