2011. március 31., csütörtök

Hiszek az orvostudományban....

... már hogyne hinnék?!
Mikor 2 hete az allergiatesztem néma maradt akkor örültem ezerrel, a kis fenekemet csapkodtam nagy vígságomban a földhöz, hogy dejóóóóóóóó!
Mert azért egy negatív allergiateszt fel tudja az ember napját dobni, vagy nem?!

Most meg...
Pár napja tavasz van.
Ezerrel nyílnak a virágok.
Ma reggel felébredek, teszvesz van és indulok dolgozni.
Mire betekerek, addigra a szemem az gyakorlatilag funkcióját veszítette már ami  a látást illeti, max. csak dísze volt az arcomnak. (...bár ha jobban belegondolok az sem, mert pár kedves kolléga megjegyezte, hogy ihatnék egy kávét, vagy ébresszenek fel máshogy? Állítólag mint egy kosár csipás macska, úgy néztem ki...)
Majd kezdődött a tüszkölés, és folyt az orrom ezerrel, mostanra már az orrom is akkora mint egy kisebbfajta duda, szép piros, ki van dörzsölve, szóval tuti cuki szexi bébi vagyok.

Naszóval!
Ha nem vagyok allergiás a teszt szerint elvileg semmire, akkor most mi a frászért sikoltozik a szervezetem valami antihisztaminért?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése