2011. március 26., szombat

Kellene egy kis help...

Szóval van ez a bajom a mozillával, hogy nem nyit meg új lapot sem a lapfülön, sem Ctrl+T-vel már vagy 3 napja.
Megfogadtam Bozót tanácsát, a sarokba hajtogattam az erős önbizalomhiányomat a kütyükkel kapcsolatban, bevettem 3 db leszarom tablettát, mentettem a könyvjelzőket és töröltem a mozillát.

Aztán újra telepítettem, naná, hogy bejött a parám, mert egy új verziót sikerült, viszont ezzel nem ment a webbankom, frissítés nem volt hozzá, így újra töröltem, majd a régi verziót vissza.

Ment is, jól működött minden, megnyíltak az új lapfülek, minden ötös-ötös.

Aztán rászabadult a két kis terroristám a gépre, játszottak egy órácskát a gyermestratlapról ide-oda navigálva és mire én visszakerültem ide, addigra ismét nem működött az új lap nyitása.

Most valaki nagyon gyorsan súgja meg, mi a frászt nyomhatnak el a fiúk, és én mit nyomjak, hogy visszaállítsam, mert marhára zavaró, hogy nem működik rendesen és ahhoz semmi türelmem, hogy napi X-szer újra rakjam ezt a sz@rt, ahányszor csak a csemetéim belepiszkutálnak itt valamibe...

Léccike, valaki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése