2011. március 10., csütörtök

A baj nem jár egyedül...

... szokták mondani, és ha valakire, akkor ez rám hatványozottan érvényes.

Szeret engem az Univerzum.
Ha ad, két kézzel ad.
Ha szeret, két kézzel ölel.
Viszont ha a bögyében vagyok, akkor két kézzel vesz vissza, duplán büntet és duplán fizetek meg minden addigi bűnömért.

Nálam nagyon messze van a két végpont, mert amikor jó, akkor nagyon jó, ha meg rossz, akkor pokol rossz.

Na, most épp hullámvölgy, remélem ez a gödör legalja és mostantól ismét a felkapaszkodós kötélpálya lesz csak előttem, mert köszi szépen, most ez így pont elég, többet sajna nem bírok, úgyhogy lécci kedves Univerzum mostmár vedd el a kezed, vagy legalábbis simogass és ne üss.

Szóval a napom a lehető legrosszabbul alakult, mert hiába bízok benne, hogy felnőtt emberekkel vagyok körülvéve, akik ha csak a normál parasztit veszik elő, akkor is tök jól elboldogulnak.

Ebben az évben az elmúlt kemény 2 hónap alatt sikerült 2,5 hetet itthon töltenem gyermek táppénzen, ami ugye kb. az éhhalálhoz nem elég, és kb. pont ennyit dolgoztam dög betegen, mert kell a teljes fizetésem ahhoz, hogy a felszínen maradjunk.

Ma mikor kérdezte reggel a gyermekorvos, hogy kiírjon-e táppénzre, mondtam hogy nem, megoldjuk.

Hát, sikerült megint belefutnom a tutiba, ugyanis reggel 9-kor adtam egy Deadelonetta kúpot a kölöknek, ami 4 órán keresztül elvileg hat és 4 óra múlva szükség esetén újra adható...

Majd hív ESTE 7-kor az apja,  hogy dél óta folyamatosan hány a gyerek, és már kézben viszi ki a wc-re, olyan gyenge, hogy lábra sem tud állni.
A görcs az egyből vigyázzba vágta magát a gyomromban, hogy basszus, a kúp ennyire nem hat?!

(ez most nem olyan, amit ide...., de aki akar és tud, akkor az  ITT folytathatja)

Most itthon vagyok, hazajöttem azonnal, adtam neki kúpot, teát, simogattam a hasát, hánytattam, tea, simi, hasmenés, hányás, tea, simi és most alszik.

És most iszonyú dühös vagyok magamra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése