2011. március 10., csütörtök

Semmi nem úgy alakul....

Elvileg ma van lett volna az a nap , amikor önző módon privát programot szerveztem magamnak:

Reggel fél 7-kor tüdőgondozó, sorszámért sorállás, majd egyből fel a fül-, orr-, gégére hogy kb. első legyek, mert ha ott végeztem akkor menni kell vissza a tüdőgyógyszhoz és sűrűn imádkozni, hogy 2-re kiérjek dolgozni.

Ehhez képest szépen beszart a mai programom.
Reggel 3/4 6-kor arra ébredtem, hogy Csongi fut a wc-re.
Ősszehányta az ágyát, és ment a hasa.
Azután tök jól lett, megkönnyebbült.

Apukám jött fél 7-kor, addigra felöltöztettem a fiúkat, neki csak el kellett volna vinni őket fél 8 körül iskolába, óvodába, én meg elstartoltam a tüdőgondozóba.
Már kismillióan voltak, nem tudom ezek hajnal 6-kor űltek be, vagy mikor?

Közben apa csörög, hogy csak baj van, mostmár az én ágyam is össze van hányva.
Megvártam, míg kiosztják a sorszámokat, a 17. voltam, és mondták, hogy kb. 11 után menjek vissza.

A gégész kontrollom így ugrott, hazarohantam, papa elvitt bennünket a gyermekorvoshoz.
Van valami hasmenős-hányós vírus, kb. ezt nyalta be a kicsim.

Indulás haza, a kocsiban is sikerült hánynia egy nagyot, aztán itthon is, a hasa is megy, én meg a hajam tépem.
Már 2 adag ágynemű vár a fürdőben a földön, egy meg már mosódik...

Szóltam a szomszéd néninek, 11-kor átjön felvigyázónak, az exem meg jön érte délben és viszi haza magához.

Én meg ha minden jól megy, akkor 2-re talán kiérek dolgozni....

Csordásandis?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése