2011. március 28., hétfő

A'la Sebestyén (nem, nem Csordás)

Nesze sánta, itt egy púp is! 

...vagy valami hasonlót gondolhatott az a magasságos, mert hát ugye az úgy van, amikor már azt gondolom, hogy kész, vége, ez a gödör alja, már kerekre röhögte magát rajtam és nem basztat tovább, akkor ugye még muszáj rúgnia belém egyet?!

És igen, tudom, csakis azért szívat, mert szeret, de basszus hány milliárdan lakunk ezen a nyamvadt kis sárgolyón?!
Vannak rajtam kívül még oly sokan, jobbak és rosszabbak is, és nem értem miért vagyok én mindíg az első számú kedvenc, ha szívatásról van szó?

És a másik, ami miatt most sikíthatnékom van, meg a kis t***m kivan a világgal!
Az önmagát beteljesítő jóslat, mint olyan.
Basszus, ez csak akkor működik, ha negatívumról szól?
Ha valami jót, szépet, nekem kedveset, számomra jót gondolok, kívánok, akkor az mi a frászért nem tud teljesülni?


Kérném szépen a Vásárlók könyvét, vagy a reklamációs füzetet, és most úgy, de úgy beírok!

Naszóval:

1.) Kérdezi minap Csongor, hogy:
- Anya! Mikor vettük mi ezt a TV-t?
- Aznap, amikor hazahoztunk újszülöttként a kórházból.
- Akkor jó öreg! Már 7 éves?!
- Basszus, tényleg, MÁR 7 éves???

2.) Ma meghívattam magam egy kávéra keresztanyuhoz, és kiveséztük, hogy nem is a Csordás gén hordozza magában azt a difit, hogy kifogjuk 100-ból azt az 1 db-ot, ami szar, hanem a Sebestyén.
Meg hogy neki is ami csak lehet az hibás, elromlik,épp úgy, mint nekem.

Erre hazajövök, TV bekapcs.
Zalán nézi a mesét, egyszer csak megszólal:
- Anya nézd! 3D-s a mese!
- Tessék???

És valóban, furán "szellemképes" és piros, elmosódott, olyan, mint egy 3D-s könyv...

Kikapcsolom, picit várok, majd vissza.
A kép tökéletes.
Eltelik 5 perc, és újra piros....

Naszóval, akkor most valami nagyon okos (a kedvenc tanácsadóm, barátom, dááááágám most halacska), szóval a nagyérdemű, sokat látott mások:

Érdemes egy 7 éves Samsung TV-t szervizeltetni, vagy kapjam össze a bokám, meg az alsóneműm, álljak ki a 47-es szélére egy kis zséért, és menjek, venni egy újat?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése