2011. március 16., szerda

Szabadságos 7/4.

Eddig a leghasznosabb nap...
Reggel a bíróságon kezdtünk, ez volt a végső, 15 nap múlva jogerőre emelkedik, jön a határozat, és lehet menni az anyakönyvvezetőhöz a névváltoztatás miatt, azután meg okmányiroda, APEH, OEP, stb....

És a dolog végleg lezárva.

Anyukám vigyázott Zalánra, amíg mi váltunk, és bár kifejezetten megtiltottam, eltüntetett egy kisebb hegynyi vasalnivalót.

Zaza reggel hányt utoljára, de egész nap lázas volt, és ki sem bújt az ágyból.
Az én ágyamban hentergett, keresztül-kasul bejárta, és fél óra kínlódás után 2-3 óra alvás következett.
Nincs jól. Nagyon nincs :(

Délután Csongor jó hírekkel várt, Katika néni megdícsérte, mert egész nap jól viselkedett.

Azután ledöbbentett, mert pár hete előszedtem 2 játékot, amit még tavaly nyáron kapott ajándékba, egy Falex csillagot.


Behozta a szobámba, összerakva.
Döbb-döbb volt, mert nem tudtam összerakni, amikor előkerült, és darabokban raktam a dobozába.
A kölök meg sip-supp összepakolta.
Van egy másik is, egy kocka, de az iszony, az tuti nem embernek való és tökre be van pörögve, hogy azt is össze akarja rakni, de már alvás idő volt, mire megkerestem, és mondtam: majd holnap.
Kíváncsi vagyok, mire jut vele, mert pár nekifutás után végül én is összeraktam a csillagot, de ez a kocka?! Tuti UFÓ a gyerekem, ha azt is összerakja!



Mi volt még?!
Aludtam én is, Zaza mellett, amikor ő is aludt.
Kipurc vagyok, de hátha már a mai éjszakát végig alusszuk. A tegnapi vacak volt, állandóan felkelt a kis drágám, hogy szomjas és lázat mértünk, meg felriadtam sokszor, amikor fordult, nyöszörgött, mentem, tapogattam, nem szökött-e fel még jobban a láza?!

És ahogy kinéz csórikám!
Alapból egy kis alultáplált piszkafa. Most meg már harmadik napja nem eszik csak 2-3 falatot egész nap, csak iszik és iszik, de az nem kalória.
Rettenetesen lefogyott, az arca is vékony kis aszott, de a teste!
Ahogy végigsimítom, döcög a tenyerem a bordáin, kilátszik a medencecsont, nincs se feneke, se combja, se hasa.
Csupa csont és bőr a kis drágám.

Hátha holnap legalább egy kis húslevest meg tudok itatni vele!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése