2011. március 29., kedd

Napi szössz...

Nyűglődik az idő, nagyon...
4 nap tavasz, azután 4 nap ősz.
Ma reggel olyan ködben tekertem ki dolgozni, hogy a túloldalra nem láttam át, most meg szikrázó napsütésben és szinte melegben jöttem haza.
Most az a tipikus TAVASZ hangulat van, kint is - bent is...

Kezdődik újra a múlt heti nyűglődésem, hogy belém áll a mehetnék, ki, el, mindegy hova csak menni!
Imádom ezt, amikor még nem forró, de már nem is hideg, csak szikrázóan, vakítva süt a nap, csicseregnek a madarak, lassan bezöldül minden.
Tegnap találkoztam az első szeghalmi gólyapárral és úgy örültem nekik! (meg nyaff is van, mert kettesben? boldogan a fészekben?!)
Tele  az utca kézen fogva mászkáló szerelmespárokkal, és olyan jó nézni őket (meg nyaff is van, hogy az én kezem max. Csongor, de már Zalán se...)

Tudom nem szép, sőt, de legalább az irígység az egy színtisztán őszinte érzelem...

A kertészetbe ma reggel pakoltak be egy csomó szebbnél szebb dolgot, én meg elméláztam, hogy vajon jókat húztam-e le, mert akkor jövő ilyenkor már az enyémbe is jönnek a szépek, és hírtelen nagy szívömlésemben megígértem Ibinek egy tulipánfát, meg egy rahedli virágot, és Juditnak is virágokat, úgyhogy máris minuszosan kezdem majd az új életem, de sebaj!
Látjátok, nem csak irígy vagyok, aki olyan, azzal jószívű is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése