2011. március 3., csütörtök

Úúúúúúúúúúútálom a doktorosdit!

Egész héten táppénzen voltam, Zalán nem javult, köhög, folyik az orra.
Én is dögrováson, én sem javulok, sőt azzal rosszabbodott a helyzet, hogy egész héten csak az ágy vonzott, ha épp nem Zalánnal legóztam, vagy "tanultam", akkor feküdtem,. és ha 5 percig csendben volt, képes voltam 5 percre is elaludni.
A fejem hasogat, az arcüregem detto, a fülem is, éjjel hol arra ébredek, hogy:
- be van dugulva az orrom és nem kapok levegőt, vagy
- csorog az orromból a cucc....

Ma kellett visszamennem a fül-, orr-, gégére kontrollra.

Megnézett a doki bácsi, szerinte már nem olyan getymós a cucc, ami ürül belőlem.
Megnézte a vérképemet, amin elhasaltam!
Csak EGY csillagos értékem van, a rossz koleszterin, de csak pár tizeddel magasabb a megengedettnél.
Jó a pajzsmirígy eredményem is.
A garatkenetből 2 féle baci tenyészett ki és elvileg hat rá az antibiotikum, amit szedtem.
Jövő héten újra látni akar a doki bácsi, felírta a bika antibiotikumot újra, úgyhogy gyógyszer mérgezésem lesz.

Mikor sorra kerültem volna csörgött a telefonom, a tanító néni hívott, hogy reggel óta hatszor volt Csongi WC-n, megy a hasa.
Hívtam az apját, nem tud érte menni.
Hívom anyát, kiderült, hogy dolgozik, úgyhogy apukám hozta el a gyereket a suliból.
Mire kijöttem a fülésztől addigra ott voltak a gyerekorvosnál.

Míg vártunk, előkapott Csongor egy Orbit cukorkás dobozt, és bekapta az utolsó szemet is.
Kérdeztem, hogy honnan szedte?
- Apa vette reggel.

Fasza, akár mehettünk volna haza, már tudtam  mi a baja.

Láttam nem is egy riportot, meg műsort a xilit, izomalt, aszpartám,... tartalmú rágókról, cukrokról, és nem győzték hangsúlyozni, hogy KÁROS! Fejfájás, rossz közérzet, hasmenés,....
A dobozra rá is van írva, hogy hasmenést okozhat, az én okos fiam meg 1,5 óra alatt bevert egy egész dobozzal belőle.

Ica doktornő megvizsgálta, mutattam neki mit evett a kölök, kapott egy kisebb dührohamot ő is, és mehettünk utunkra.

Átmentünk a tüdőgondozóba, 12-re volt időpontom.
Mondom: DÉLRE!

Az apja érte jött a gyerekért, vissza vitte a suliba, én meg űltem.
Elküldtek tüdő röntgenre, azon minden rendben, és kifújásos tesztre, azon is jól szerepeltem.

Aztán meg űltem.
A DELES időpontommal kerek FÉL NÉGYKOR már be is jutottam a rendelőbe.
Nem ölt meg az ideg, ááááá, dehogy!

A dokinő megvizsgált, megnézte a gégészetes leleteket, vérképet, keneteredményt, a tüdő RTG-t, aztán mondta, hogy szerinte ez valami allergiás asztmához közeli izé lesz.

Mivel allergiaellenes hatóanyagú szopogatótablettát is felírt a gégész és már 1 hete szedem, így most nem tudott bőrtesztet csinálni, de abba kell hagynom azt a gyógyszert és jövő héten csütörtökön újra mennem kell, akkor majd megcsinálják az allergiatesztet.
Kaptam egy "pipát" a köhögésre, meg köptető szirupot.

4 előtt 2 perccel már oda is értem a suliba.

Na, pl. ezért nem megyek SOHA dokihoz, csak ha már a ház ég, mert elbasztam reggel 8-től 4-ig az időm egy halom betegebbnél betegebb ember között, plusz az elmúlt 2 hét alatt amit kifizettem miatta az pontosan:
5,000 + 11,000 + 6,500 + 7,500 = 30,000 Ft.

És amit erre a hónapra majd 8-án utalnak az kb. az éhhalálra lesz elegendő, nem gyógyszereket fizetni.

Hát ez van.

Ja, közben 3 körül csörgött egy kolléga, hogy mi van velünk?!
Mondtam, hogy hétfőn megyek.

Erre mondta, hogy most akkor elújságol egy rossz hírt, ugyanis a táppénzes napokra levonnak a minőségi pótlékból is 700 Ft.-/ nap összeget, no meg nem kapom meg azokra a napokra az étkezési jegyet sem, és mellé a 65(?)%-os gyerektáppénz, szóval a márciusi fizetésem is kb. sz@r sem lesz.

Nem vagyok idegbeteg egy csöppet sem! :(((((((((((((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése