2011. március 8., kedd

Masszőőőőőőőőrt!

Most van az a pont, hogy mindegy mibe kerül, ha ölnöm kell érte hát legyen, de basszus valaki szabaduljon már rá a kínlódó kis testemre és nyomkodja ki belőlem végre ami fáj!

Tele vagyok mindenféle feszültséggel, "tök egyszerű életem van, nincs benne semmi stressz" nem, hazudtam, ennek most épp a fordítottja az igaz és néha azért még Kősziklakisasszony is besokall és a napok, hetek,... óta rakodó sok kis apró vacakság, amin úgy általában nevetek, hogy bakker, ez már megint milyen "csordásandis" volt?! egyszer felgyűlik és lecsap.

Csütörtök óta érzem, hogy egyre jobban nyom és feszít, előbb csak a szokott helyen, a nyakból kiindulva a vállaim, na és persze végig a gerincemen, a derekam, majd egy jó kis séta, ami alapvetően egy élmény volt, még az is rátett és már a combjaim elől - hátul, plusz a vádlim...

Merő egy görcs vagyok, ha anatómiailag lehetséges lenne akkor simán egy karikát formáznék, hátrafele hajolva, de ehez nem vagyok elég laza, úgyhogy marad az, hogy szimplán "csak" FÁJ!

Tegnap tele volt a délelőttöm, ma 2-ig ráértem volna, de minden masszőr tele van, akit csak ismerek, úgyhogy ma sem, holnap program, csütörtökön d.e. megint, pénteken meg ha minden igaz 12 órázok, úgyhogy ez a hét is kilőve.

Mondjuk nem tudom mi lesz így velem, mert lassan a tűréshatár szélén táncolok.
Egy dolog hogy fáj végig az egész hátamban és a lábaimban az összes izom, de itt jön be a talán egyetlen igaz reklámszöveg:
"... a fejfájás oka nem a fejben keresendő, hanem az izomfájdalomban itt - itt -itt..."

Igen, ez tök igaz, szombat óta újra itt a migrén, ha épp tele vagyok fájdalomcsillapítóval akkor "csak" fáj, ha meg épp kimenőben van belőlem a gyogyi, akkor meg jön a mindjárt hányok, úgy hasogat és lüktet minden mozdulatra, szagra...! életérzés.

Szóval ezeket összerakva már nem is csoda, hogy lényegében nem alszom, sikerült szombaton meg vasárnap is összehozni úgy 3-3 óra alvást, ma éjjel meg talán ennyit sem, de már az órát sem nézem, csak keresem azt a pózt, amiben egy icipicit jobb.

És ha ennyi nem lenne elég, a sok köhögéstől olyan, mintha beszorult volna 3 kis levegőbuborék elszórtan bennem, bár tudom, hogy ez hülyeség, de ott feszít a hátamban két helyen is és a bordáim alatt egy újabb. Kiszámított, precíz mozdulatokkal mozdulok és akkor lehet nem lesz becsuri, bár nem esküszöm meg rá.

Ellőttem az Aranyhalnak a múlt héten a 3 kívánságomat, de ha csereszavatos, akkor még 8 napon belül vagyok, és akkor lécci  Aranyhalacska töröld a kívánságlistámat és inkább kérek egy masszőrt, aki bármikor szíves örömest előugrik a gardróbból, végig maszíroz, majd visszamászik a szekrénybe a következő kényeztetős - fájdalomcsillapító masszázsig!
Lécci!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése