2013. december 10., kedd

Állatbarát

Ma tele az fb falam cicusokkal, és megint felszaladt a vérnyomásom, mert...

Szeretem az állatokat!
Tényleg!
A kedvenceim a kutya és a lajhár (nem akarok beszélni róla!).
De tényleg csípem őket.

Viszont a macskákkal fura a viszonyom.
Volt sok, akiket szerettem, Csordás mamáéknál mindig volt minimum 2 macsek, és agyon gyomroztuk őket.
Aztán az ellenérzés lehet ott kezdődött, mikor a Berettyó parton találtunk egy karton dobozt, ami nyafogott és mozgott.
Kibontottuk, és 3 kiscica volt benne.
Haza vittük őket, ha már ilyen sikeresen megmentettük őket.
Mi volt a hála?
Olyan vadak voltak, hogy véresre csikartak minket állandóan.
Nem lehetett megfogni őket, mint 3 kis megvadult tigris, olyanok voltak.

Azután egyre többször kellett szembesülnöm azzal, hogy egy macska nem azért létezik a világban, hogy én szeressem, és ő is szeressen engem.
A macska majd eldönti, MOST, ebben a pillanatban akar-e szeretni, vagy nem.
Akaratos, sértődékeny, makacs, kiszámíthatatlan.

No, és ezek után ÉN kemencés süt sonkával etetek egy macskát?!

NEM, nem önszántamból...
Bementem szombaton dolgozni, és a táskámban maradt az ebédem.
Mivel kint kemény mínuszok voltak, nem caplattam vissza az ebédlőbe a hűtőig, hanem kitettem az ablakba a kajám.

Hiba volt...

Mikor mentünk volna ebédelni, keresem a kajám, és sehol nincs!
"Biztos lefújta a szél!" (...iszonyú szélvihar volt).

A kedvenc kollégám megjegyezte, hogy ő látott itt ólálkodni egy macskát...
HAHAHA, de vicces! - vigyorogtam rá...

Kimentem, körbe az irdatlan nagy üzemépület körül PAPUCSBAN, a térdig érő gazban, süppedő sárban, tippelgettem, melyik lehet a kismillió egyforma ablak közül az enyém (fényvédő fóliás, belátni sem lehet rajta), a mínusz sok fokban, szélviharban.

Megtaláltam.
Zacsi szétszaggatva, karom nyomok, és üres.

Egészségedre te kis nyomi macska!

(...később, mikor már nem nevettek ANNYIRA) elmesélték, hogy nemrég egy másik kollégának egy egész szál kolbászt vitt el egy dög az ablakból, szóval az én huszonharmionc deka kemencés sült sonkám nem is tétel ahhoz képest...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése