2013. december 25., szerda

Úgy látszik tényleg nagyon rossz a hírem! :(

Ma a srácok az apjukkal, én meg Anyáéknál ebédeltem.
Indulás előtt csörög a telefon, Anya az:

- Andika, majd ne felejtsd el elfújni a gyertyákat, mécseseket...!
- Jó Anya.... - közben vigyor ezerrel, hogy JESSZUS!!!

Keresztanyuék jöttek értem, ők is hivatalosak voltak az ebédre.
Hív Kati, hogy indulnak, mehetek le, de előbb FÚJJAM EL A GYERTYÁKAT, MÉCSESEKET, húzzam ki az égősort,....

JESSSSSSZUS!!!!!!!!!!!!!!!!
Tényleg ENNYIRE rossz a hírem, és ennyire megbélyegzett az, hogy piromán vagyok, nem is kicsit?!
Mi lenne, ha megtudnák, hogy nincs olyan nap szinte, hogy ne égne nálam egy gyertya, vagy mécses, vagy egy füstölő...
Oooopsz! Assszem most jól elszóltam magam! :D

Viszont jó hír, hogy asszem szeretnek! :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése