2013. december 13., péntek

Kíváncsiság

November első hetében voltam a srácokkal egy biometrikus állapotfelmérésen.
Sok minden tanácsot kaptam, többek között, hogy Csongornak és nekem is kellene most 2 hónap teljes tejmentes étrendet tartani.

Az összes joghurtot, ezt-azt kiürítettem a hűtőből, hogy még csak véletlenül se legyen ott a kísértés.
Az egyik polcon viszont ott maradt egy doboz tejföl, nem bántottam, végszükség esetére had legyen csak ott.

Az előbb beugrott, hogy november eleje már bő 1 hónapja volt, meddig lehet szav.ideje?

Hát lejárt.
2 hete...

Valamiért a kíváncsiság erősebb volt, mint a józan ész, és felbontottam.
A kísérletező ember: hogy nézhet ki egy idejétmúlt tejföl...?!

Nem kicsit lepődtem meg, hogy sem a színe, sem az állaga, sem a szaga nem utal arra, hogy megromlott volna.

Ami baromi nagy gáz, SZERINTEM.

Mert ha ez tényleg tehénből származó tiszta tej, akkor így bedobozolás után bő 2 hónappal azért csak illene megromlania, vagy nem?!

Mist kicsit megijedtem, mi minden sz@rt megeszünk... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése