2013. december 24., kedd

Döntés

Sokat tépelődtem, hogy milyen telefont válasszak, mert a régi az már totálisan kikészített!
Gyakorlatilag használhatatlan volt...

Nem akartam egy vagyont kiadni érte, mert engem ismerve: minden elektromos kütyü hamar feldobja a talpát, ha ÉN érintem/használom.

A vodában erre beszéltek rá, én meg hagytam magam! :D


Mondjuk volt egy kis gebasz, hoztam a formám:
Egy feketét választottam ki, még a múlt héten, de csak tegnaptól voltam jogosult új készülék vásárlására, úgyhogy eldugta nekem Anita.
Tegnap érte mentem, megcsinálta a szerződést, aztán mikor a kezembe adja, elkezdi csóválni a fejét, és nézegeti a dobozokat.

Kiderült, hogy a múlt héten összekeverte a dobozokat és a fehér IMEI számával csinálta meg.
Próbálta visszastornózni, de valamiért nem jelent meg a szerződésem a rendszerbe, és értetlen nézte a monitort.
Na, ekkor lett biztos, hogy hiába tetszik jobban a fekete, és hiába szerettem volna azt nagyon, valamiért nem szabad azt megvennem!
Úgyhogy nem túl boldogan, de rábólintottam az Univerzum akaratára, legyen a fehér...
Nem tudom, miért rendezte így, de asszem így lesz a jó. :)

Tarts ki sokáig nálam szépséges kis telefonom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése