2013. december 4., szerda

Alvajáróóóóóóóó!

Már totál megszoktam, hogy az elalvás utáni időszakban, olyan fél-1 óra múlva Csongor elkezd veszettül hadarni, veszekszik, dumál.
Néha ki is jön, befekszik az ágyamba, látszólag ébren van, de igazából nem tud magáról, mert alszik.
Alvajáró. Asszem rá tökéletesen ráillik a kifejezés.

De amit ma művelt?!

Fürdök.
Hallom, hogy dumál.
Aztán nyílik az ajtó.
Kijön, közben hadar.
Kiszólok neki, hogy a fürdőben vagyok, mi a baj?
De csak nem jön tovább, a szobám felől dumál.
Kimászok a kádból, magamra tekerem a törölközőt, és bemegyek a szobámba.

Csongor ül az ágyam közepén, kezében egy papucs, az ölében egy papucs, mellette egy papucs.
Ami a kezében van, azzal veszekszik, hogy "...mert Zalánnak nem kellett aláírnia! Én meg írhatok!"

Kérdezem, mi a baj?
"Rám néz", és csak mondja és mondja, közben a papucsot akarja fordítva felhúzni, úgy halandzsázik, hogy egy szót sem értek belőle.

Megfogom a kezét, hogy visszakísérjem a szobájába, erre vérig sértődik, hogy én most miért nem olvasom el?!
- Mit olvassak el?
Erre még jobban durcog, és egyre inkább hadar.

Ágyba kísérem, puffog, hogy nem fogja leírni! majd megfordul, és alszik.

Nem kicsit nevettem...
Tudom, egy dög vagyok, na de akkor is! :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése