2013. december 18., szerda

Andika tervez...

...az Univerzum meg majd jól belekavar!

Ma van a 2 hetes nagy szabi első napja.
Kismillió tervem, és dolgom volt betervezve, és hetek óta EZT  a napot vártam.

Reggel srácok rendben el a suliba, én meg neki estem a lakásnak, aztán lett volna egy kis gerinctorna, majd boltok, karácsonyi ajándék, posta, doboz festés, karkötő készítés, miminden, szóval pörgés ezerrel.

Erre első óra után telefonál Csongor osztályfőnöke, hogy a srácom rosszul van.
Fáj a feje, hőemelkedése és hányingere van.
Érte mentem, adtam neki teát, ágyba dugtam, és most alszik.

Én meg maradok itthon a fenekemen, nem csörgök, nem rámolok, nem teszveszkedek...

Köszönöm kedves Univerzum, értem én!
Pihennem kell, mondták mostanában páran, hogy nyúzott és fáradt vagyok.
Nem hittem nekik, de oksa, legyen, ahogy akarod!

Most csak csendben hangolódunk akkor a karácsonyra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése