2013. december 29., vasárnap

Karácsonyfa

Ízlések és pofonok...
Ez most egy "jóindulat-szakkör" lesz, aki érzékeny a témával kapcsolatosan, az lécci, ne olvassa ezt most el! :)

Szóóóval:
TESCO, december tizenvalamennyi.
Vásárolok, nézelődök, és a karácsonyi dekorációk sorában véletlenül "kihallgatok" egy beszélgetést.
Jól öltözött, ránézésre orvos-pedagógus házaspárnak kinéző (fúúúúj, tudom csúnya vagyok, hogy látszatra ítélek, de ez ugrott be elsőre velük kapcsolatosan)  középkorú hölgy és férfi:

Nő: - Én veszek egy ilyen boát. (vastag, ronda, rózsaszín boglyas izé)
Férfi: - Miért?
Nő: - Mert nincs ilyenünk.
Férfi: - TÉNYLEG kell ez?!
Nő: - Igen, én megveszem. Boa KELL a fára!

Én meg nagyot néztem, hogy bassszus, 2013-ban TÉNYLEG a boa a legkívánatosabb cucc a fenyőfára?!
Mert igen, gyerekkoromban a mi fánkon is volt, de a 80-as évek nem arról volt híres, hogy ízlésesebbnél ízlésesebb dekorcuccokkal van tele a piac, szóval AZT, OTT, AKKOR megértem.
Most viszont baromi furcsának tűnt.

Snitt.

Ma véletlenül bele akadtam a fb-n egy oldalba, "Az ország legszebb karácsonyfája"  névvel.

Kíváncsiságból beletekertem, és atyaég!
Valószínűleg tényleg az én ízlésemmel van a gond, mert gyakorlatilag az összes fa túlcsicsázott boás izé.

Én meg csak húzom a nyakam, miközben nézem az illatozó, bár erőteljesen hullásnak indult kis zöldemet, amin semmi más nincs, csak kisebb-nagyon karácsony-piros gömbök...
Mert nekem a fa nem attól szép, ha ezer szín, és forma, és dísz van rajta, hanem mert zöld és karácsony-piros, egyszerű. DE TUDOM: ÍZLÉSEK és pofonok! Lehet egy csomó embernek meg az én fám csúnya...

De kíváncsi lennék egy mini közvélemény kutatás eredményére, hogy tényleg akkor jó, ha túlcsicsa-csillivilli?!

Néhány "gyöngyszem" a boásokból:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése