2013. december 30., hétfő

Büdöske

Zalán szobájában néhány napja megcsapott valami szag.
Körbeszimatoltam, nem találtam rá okot, kiindulási pontot, aztán épp elkezdték egymást ölni, elterelődtem, majd így is maradtam.

Tegnap ismét megcsapott a szag.
Bevillant, hogy jééé, ez félbe maradt pár napja, no keressük csak meg, mi ez?!

Komoly bányamunka volt, de végül az egyik játszós hátizsákja egyik becipzározott, titkos rekeszében találtam egy dobozkát, amiben anno puding volt (HONNAN SZEDTE?! biztos a szomszéd nénitől zsákmányolta...), és a maradék puding ott volt nyúlósan beletrutymósodva a táskába....

Eszembe jutott a Hugim, és a gyűjtögető életmódja-anno, úgyhogy gyors elszámoltam 33-ig, vettem egy mély levegőt, és mentem, beáztatni a táskát...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése