2013. december 4., szerda

Dobozolok

Az ÉN tüneményes asztalosaim ma megint felszaladtak egy kis tűzoltásra, 5 perc alatt megszerelték a fél lakásom, a végére jártak a bermuda-háromszöges rejtélynek, és ha már megoldották, gyors eltüntették azt a problémát is az életemből, majd a gyorsbehajtót revolverként a kézben tartva megálltak a szoba közepén, hogy "...csak ennyi? Mást nem kell megszerelni?!"

No és hozták végre a dobozkáimat, amiből eszetlen jó fűszeres dobozok gyártódnak "majd".

Bírtam kb. 5 percig, aztán nekik estem, mert hát ugye le kell alapozni, miegymás...

Nem vagyok teljesen normális, hogy mindent azonnal akarok, ami felcsigáz, de ki a szöszt érdekel?! :)

Izgatott vagyok, tehát csinálnom KELL! ;)

Megérkeztek!!! 

...alapozó edzés... ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése