2013. február 5., kedd

A kézműves manufaktúrák dícsérete

Volt anno pár környi manna szappanos próbálkozásom, mert mindenki dicsőítette, hogy az milyen tuti, milyen jó, mennyire hatásos...

Nekem csak annyi hatása volt pedig 4 félét is kipróbáltam, hogy dörzspapír lett a bőröm tőle, viszkettem, és kicserepesedtem.
Feladtam.
Maradt a jó öreg vegyipar, és az illatos-színes tusfürdők (amik nagy részétől szintén viszketek, és kiszáradok).

Kaptam nemrég egy csomagot, benne egy szappannal.
Egyenesen Izraelből érkezett, a Holt-tenger mellől egy kis kézműves manufaktúra termékeként.



Se nem díszes, se nem illatos.
Egyszerű szürke, igazi holt tengeri iszap szappan, iszapos "illattal".
Amolyan chokito életérzés... :D

No, a kis iszapszagú. iszapszínű csodával fürdök már 1 hete.
Sőt, kövezzetek meg, az arcomat is azzal mosom! 
Nem viszketek, nem száradok.
Kezdek finom puha lenni!
NAGYON jó érzés!

Köszi még egyszer az ajándékot Derek! Bejött! ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése