2013. február 2., szombat

Valóság, vagy illúzió?!


Aki ismer, tudja, hogy nem szeretem az illúzionistákat, bűvészeket, mentalistákat, akrobatákat, BOHÓCOKAT, szóval semmi, ami cirkusz.

 A bohócokat gyerekkorom óta nem, mert már akkor, gyerekként is éreztem:
 Nem őszinte! Szomorú, és hazug.

 Az illuzionista is "hazudik", a mentalista is, a bűvész is, az akrobata meg olyan dolgokat csinál a testével, ami NEKEM fáj, tehát ő is hazudik, mert azzal nem lehet szórakoztatni, ami fáj.

 Van egy combos kis üldözési mániám?! 

Naszóval, mindent kerülök, kivéve egyet: a Cirque du Soleil-t! 

Ők szenzációsak, magával ragadó az előadásuk, ahogy játszanak a testükkel, a zenével, azok a ruhák/jelmezek, a sminkek, minden egyes apró részlet annyira a helyén van, annyira passzol, és annyira IGAZ, hogy őket nem lehet nem imádni.

Kedves Univerzum, csak szólok, hogy még mindig nem jutottam el egy előadásukra sem!!!

Na, de amiről eszembe jutott:
Pár napja láttam egy videót az egyik barátomnál, (bocsi, hogy "elloptam"!), amit most megmutatok Nektek is.

Remélem tetszik!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése