2013. február 21., csütörtök

Napi pozitív

Az a jó abban, hogy annyira szarul vagyok, hogy meghalni sincs erőm, hogy kb. biztos lehetek benne: nem halok bele.

Assszem Zalánról lenyaltam a cuki kis staphylococcus bacijait, ami kitenyészett a gégészeti mintáiból, mert míg tegnap csak a torkom kezdett fájni, ma ahogy az este telt, egyre inkább fokozódott a helyzet.

Fáj a torkom, a homlokom, az arccsontom, és úgy folyik az orrom, hogy az utolsó 2 órában már 3 csomag papírzsepit fújtam tele.
Cuki kolléganőim vannak, mindenki ugrott, és hozta nekem, mert én alapból csak 1 csomaggal járkálok, a frász se gondolta, hogy özönvíz.... folyás lesz.

Ma is bepróbálkoztam a főnöknél, idén harmadik alkalommal, hogy kellene egy nap szabi, de sajna nélkülözhetetlen munkaerő vagyok.
Az olyan, hogy betegség miatti táppénz, gondolom ez is felejtős, úgyhogy ma a sok-sok-sokadik tüsszentésem után sűrű bocsánatkéréssel éltem a kollégák felé, nem szándékosan szórom a bacit...

Haza jöttem este fél 11-kor, főztem egy gyógynövény katyvasz teát, jól telemézeztem, citromoztam, 1000 mg c-vitamin, és ágy...

Kéretik szorítani, (...és kérlek kedves Univerzum), hogy holnap fel tudjak kelni az ágyból, mert feladataim lennének!
Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése