2013. február 8., péntek

MIT akarsz tőlem???


Tudom, hogy VALAMIT igen.
Látom a jeleket.
Értem, hogy valami után kutatnom kellene.
DE MI UTÁN???

Férfilelkem van, azt hiszem, mert nem értem a célzást.
Ha valami van, MONDD!
Nem értem…

Az elmúlt 2 hetem ezzel telt: valamit keresek.
Először a telefon dobozt-garanciajegyet.

Aztán a sapkámat.
Végre huszon-harminc év után lett egy, amit szívesen felveszek, nem idegesít halálra, és eltűnt.

Majd az Inviteles szerződésemet, az összes modem, meg hálózati jelszavammal, mindenemmel.

2 hete minden nap abból állok ki, hogy felforgatom a lakást, hogy HOL lehet, ha a helyén nincs?
Nálam mindenek HELYE van.

Cuki kis IKEA dobozok, egyikben a csekkek, befizetések, lefűzve, másikban céges papírok, harmadikban garanciajegyek, közületi szerződések, negyedikben…
HELYE van, mindennek.

És sorra nincsenek meg a dolgaim…

Mit akarsz?!
Kiforgattam már mindenem, az összes csontvázat kidobáltam a placc közepére a szekrényekből.
Nincs több.
Tényleg!
Akkor mit akarsz még tőlem?

Nem értem…


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése