2013. február 8., péntek

"PICIT" meg van bonyolítva...

...de azért ez is csak egy átlagos csordásandis nap lesz.

Holnap.

Bonyolítás 1.: Ex suliban lesz, kora reggeltől késő estig.
Bonyolítás 2.: Nem engedtek el szabira holnapra.
Bonyolítás 3.: Farsang az oviban.
Bonyolítás 4.: Az angoltanárnőnk egyéb problémák miatt a most szombati angol órát áttette péntekre.

No, hogy éjfél környékén miért kukorékolok még itt, ahelyett, hogy aludnék, és készülnék a holnapra?
Mert az agyvérzés kerülget, mert készülök a holnapra.

A  fele menetrend már megvan, már csak a nap másik részét kellene valahogy túlélni.
Ef, még mindig áll az ajánlatom, ha meg tudod szerezni a teleportáló berendezést....

No, a holnapom, úgy kb-ra, csak hogy mindenki jó hangulatban kezdje a napját, mert ENNYIRE idióta napja tuti senki másnak nem lesz, csak nekem!!!

Reggel kelés, fiúkat öltöztetni, 7:15-re jön Anya. Engem kivisz dolgozni, majd iskola-óvoda a srácokkal.
KÖSZI ANYA!!!

Dolgozom 8:30-tól 11:30-ig, amikor értem jön Anya, és bevisz az oviig, mert a farsang miatt a gyerekeket el kell hozni délben.
KÖSZI ANYA!!!

Haza jövünk, majd 2-re megyünk az ifiházba, fél 3-kor kezdődik a farsang.
Jön Anya is, ott marad Zalánnal, míg én 3/4 4-kor össze szedem az iskolából Csongort és elmegyek vele a Műv.házba, gitár órára.
KÖSZI ANYA!!!

Én vissza megyek a farsangra, majd vissza 5-re a Műv.házba, Csongorért.

No, innestől bonyolultabb még jobban a helyzet, mert:
5-kor nekem a Műv.házba kell lennem, Csongiért, de a Zalán angol órája szintén 5-kor kezdődik.
Valószínűleg Anya viszi majd, vagy nem tudom. Felrobbanok, felmondok, feladom, ELEGEM VAN!!!

Műv.házból haza Csongorral.
6-ra menni Zalánért az angolra, Csonginak meg 6-7-ig van órája.

VISZONT!
Nekem meg 6-ra ki kell mennem dolgozni, ismét, mert hát ugye szabit nem kaptam, és kellek oda estére...

Szóval, ha bárkinek konstruktív javaslata van az osztódásommal kapcsolatban, avagy megbízható módszere van a testen kívüli élet kivitelezéséhez, priviben szeretettel várom a jelentkezését!
NAGYON hálás tudok lenni...
(Van a mélyhűtőben vanília fagyi. Tudom Derek, de Neked meg van pl. mézem)

Ha esetleg találkozunk, zilált vagyok, szétesett, idegbeteg, durcás, hirtelen és hisztis, kérlek nézd el nekem, mert:
a.) nő vagyok
b.) a hullámok asszem most csaptak végleg össze.



Kérlek, kérlek!
Egy meditációs technikákat/fejkiürítést elősegítő, bemutató/tanító műhelyfoglalkozást agyalj ki lécci, mert most bolondulok meg, azonnal! (Ha nem olvasnál, hamarosan meg a segélykiáltás megy priviben is!!!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése