2013. február 22., péntek

Bacigazda

"Kellemes" éjszaka után jelentem: ÉLEK!

Remélem tudtál aludni Ágó, mert elég sokszor megemlítettelek magamban, és glóriát építettem a fejecskéd köré: IMÁDOM a nagy 7 dl-es bögrémet, de azonkívül, hogy csodaszép, még életmentő is.

Mikor haza jöttem, felraktam a teát, letusoltam, és ágyba vittem a HATALMAS  bögrémet.
Ha csak 2-3 dl-essel másztam volna ágyba, simán kiszáradok az éjjel.

2 hidegrázás, lefővés közben most volt miből iszogatnom.

Sokszor vannak villanások, hogy "...nem jó egyedül élni...", de az éjjel triplán igaz volt, hogy mennyire tudnám értékelni, ha valaki kimászik nekem a konyhába egy lázcsillapítóért, vagy másik adag teáért...

De túléltem az éjszakát! :o)



2 megjegyzés:

  1. Jobbulást Andi :-( Nálunk előszőr Andris aztán Konor 2 hétig, közben Gabi de ő enyhén.Én még megúsztam!

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást Andi :-( Nálunk előszőr Andris aztán Konor 2 hétig, közben Gabi de ő enyhén.Én még megúsztam!

    VálaszTörlés